söndag 9 maj 2010

Fyllehistoria 1.



En varmsommarkväll, startade i ett utav göteborgs mest välbärgade kvarter. Folket var för tråkigt och duktiga så vi drog vidare till något jag skulle få ångra. Vi kom till Majorna, mitt hjärta av Göteborg och även den vackraste av alla stadsdelar. Jag och min kompis krökade loss och blev snabbt inlåsta på ett rum. Gammalt hus och vi visste inte hur vi skulle ta oss ut. Jag kom med snilleblixten att knyta ner balklänningar och brölloppsklänningar plus diverse "Do-I-loke-good-in-this-klänningar". Som skulle hjälpa oss att komma ner från 6 meters höjd. Smart som jag var, tog jag saken i mina egna händer och hängde mig ut genom fönstret. Min cardigan fastna i fönsterräcket och jag hände med två händer och en cardigan i fönstret. Jag kom på idéen att försöka trä loss min cardigan. Så jag lossnade båda händerna för att göra det och föll handlöst till marken. Väl där nere 6 meter ner på kullersten (barfota) var jag allt för tankad för att tro att något hade hänt.. Så jag börja springa och märkte att mitt knä var total sönder.
Trotsallt är det sånt som händer när man är full.

KRÖKA JÄRNET!
-KD

2 kommentarer:

  1. 6 meter.. de va ett jävla högt hus döö

    SvaraRadera
  2. Älskar min stavning klockan halv 4 på natten

    SvaraRadera