onsdag 5 maj 2010

Streetfashion





Livet utan facebook då. Inte haft det sen i Söndags. Känns sjukt och jag kan erkänna att jag brukar sneakypeaka lite på min polares facebook. Men mitt nya facebook beroende är ju den här jävla bloggen, inte så mycket bättre det kanske. Om det är något som blivit bättre är ju att brudarna smsar nu istället. Då vet man ju vilka som vill prata med en. Sjukt bra, lite sortering sådär. Innan så skrev man ju till vem som helst till höger och vänster nu är det ju på helt annan nivå, tror jag i vilket fall.
Dagens fashion då va.

-KD


Bild 1: Lindbergo

Bild 2:Lompe

Bild 3: Davcon

11 kommentarer:

  1. Vad heter dessa killar på facebook, extremt snygga hur som helst.

    SvaraRadera
  2. helt klart rätt med streetfashion och cigg i mungipan.

    SvaraRadera
  3. vilka fittor ni e! varför inte låta JålleB joina?

    SvaraRadera
  4. skulle inte bangat

    SvaraRadera
  5. JålleB omskrivs ju för helvete som mannen som har allt i inlägget ovan.. Tydligen är killen inte nöööjd med något.....

    SvaraRadera
  6. Eller ska jag säga 56/4

    SvaraRadera
  7. Du har sålt din själ Johan :O

    SvaraRadera
  8. du har alltså "sorterat brudarna" vilka har fortsatt höra av sig då? har någon fortsatt höra av sig?

    SvaraRadera
  9. Jaa Kasper vilka töntar är det som fortsatt höra av sig??!! Italienskan

    SvaraRadera
  10. Nämner inga namn men kan ju säga såhär att det är endel. Känner la mig?

    SvaraRadera