torsdag 6 maj 2010

Veckans gästkrönikör - Snillen spekulerar




God eftermiddag.
Har sett att denna bloggen har extremt många besökare, tänkte därför få ut mitt eget namn här i cyberspace, Dock blir det svårt eftersom jag valt att vara anonym.
Mitt syfte här är att snacka om politik, dvs propagera för högern. Till och börja vill jag säga att jag ligger rätt långt åt höger, någonstans mellan kommunisterna och vänsterpartiet. När det gäller sex då så har jag funderat över 69an inverted (som ni kan se här på bilden) det kan ju inte vara någon brud i världen som föredrar inverted av olika anledningar. Personligen föredrar jag classic 69... Vad tycker ni damer och herrar?
Snart är det val.
- BJ

2 kommentarer:

  1. Jag röstar på bakifrån! http://open.spotify.com/track/70XZl2buEDxUoOoN47Rl08

    SvaraRadera
  2. Kan se problematiken med 69an inverted, om man tappar fäste blir det inte roligt för någon.

    SvaraRadera