onsdag 5 maj 2010

Löslös talar ut


Kaffe, kaffe och kaffe, serier, serier och serier..

Kaffe och Serier. Två saker som till stor del dominerar mitt liv i nuläget. Kaffe eftersom att jag dricker kaffe hela tiden. Måste ha det på morgonen, efter skolan och på fiket. De stunder jag inte dricker kaffe så tänker; ”hur gott det skulle vara med en kopp kaffe”. Sen är det såklart kaffe och ciggiish. Ojojoj, precis som tomten och julafton. Självklart lägger jag också mitt fattiga äckliga studiebidrag på fikan.

Serier är precis som kaffe något som ligger mig varmt om hjärtat. Det går i perioder vilka serier jag kollar på. Men tro mig, det är alltid något.
Fag, bög, tv-seriehora och neger är några av namnen jag fått på grund av detta. Synd att man ska få lida för att man kanske har en något feminin passion. Fördjaevlish säger jag, va säger du?

Idag var jag ute i solskenet och blev deprimerad, i och med att jag träffade min mest ”lyckade” kompis då han har pengar, goodlooks och känsla för stil. Allt som en kille vill ha helt enkelt.

Dagens avsnitt är enkelt då jag nämnt mina tre livslånga kärlekar ovan. Temat i dagens avsnitt är då, som alla ickekorkade människor kanske förstår, ”True love”. Aint that sweet?

Dagens avsnitt: Californication – s1 ep8

Löslös

8 kommentarer:

  1. hahahhaa /casanova

    SvaraRadera
  2. Funkar inte alls...

    SvaraRadera
  3. vem är denna "mest lyckade" kompis?

    SvaraRadera
  4. skulle gissa på joakim busi. simon har någon djupt rotad avunds förälskelse där nämligen. homo eller bi med andra ord. helt okej tycker vi.

    SvaraRadera
  5. skulle gissa på joakim busi. simo har något homoerotiskt avund / förälskelse för jålleb. helt okej tycker vi. inte homofober inte.

    SvaraRadera
  6. tycker allt att det är lite charmigt

    SvaraRadera